Opis posla
Zaprimanje i obrada zahtjeva ili upita korisnika putem telefona i maila na njemačkom jeziku u bankarskom sektoru
Stručna pomoć u rješavanju poteškoća kod raznih usluga banke
Osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika
Unos, obrada te administriranje podataka u interne sustave
Zahtjevi poslodavca
Minimalno SSS
Tečno poznavanje njemačkog jezika u govoru i pismu (minimalno B2/C1 razina)
Poznavanje engleskog jezika na minimalno B1 razini u govoru i pismu
Odlično poznavanje rada na računalu
Komunikativnost i usredotočenost na rješavanje problema korisnika
Sposobnost multitaskinga te visoku razinu angažiranosti
Prednosti rada
Fiksna primanja s dodatnim mjesečnim bonusima ovisno o tvojem učinku
Naknadu za prijevoz i topli obrok
Ugovor na neodređeno
Detaljno strukturiran trening koji je plaćen kako bi ti olakšali početak rada
Atraktivan ured u Zagrebu koji je odlično povezan s javnim prijevozom
Stabilno zaposlenje te mogućnost napredovanja u internacionalnom okruženju