Opis posla
- Odgovaranje na upite korisnika putem telefona, chata, e-maila i pošte, pružanje informacija o uslugama i rješavanje njihovih zahtjeva.
- Savjetovanje korisnika i prodaja novih i povoljnijih tarifa, savjetovanje korisnika o najboljim rješenjima prema njihovim potrebama.
- Unos i ažuriranje podataka korisnika u CRM sustavu, praćenje korisničkih upita i aktivnosti
Zahtjevi poslodavca
- Odlično poznavanje njemačkog jezika u govoru i pismu (C1 razina)
- Poželjno je prethodno radno iskustvo u call centru, ali nije uvjet
- Aktivno korištenje MS Office paketom
- Razvijene komunikacijske vještine
- Orijentiranost na pronalaženje rješenja i interes za prodaju
Prednosti rada
- Uz fiksnu plaću, naknada za prijevoz i naknada za topli obrok
- Mogućnost dodatne zarade ovisno o ostvarenim KPI-jevima
- Ugovor na neodređeno s probnim radom od 6 mjeseci
- Božićnicu, uskrsnicu i regres
- Porast plaće s istekom probnog rada
- 24 dana godišnjeg odmora
- Mogućnost korištenja MultiSport kartice
- Dopunsko i dodatno zdravstveno osiguranje
- Opsežan onboarding proces u trajanju od 9 tjedana
- Rad u internacionalnoj i stablinoj kompaniji
- Topli napitci i voće u uredu :)
Opis tvrtke
Naš klijent je jedna od najvećih svjetskih pružatelja usluga u sektoru energije.